luni, 15 septembrie 2008

luni, cu motani si pisici, dimineata


vreau sa intrerup putin linia critica si sa postez citeva intermitente fotografice. asa cum in jurnalele vechi, pe hirtie, intre pagini mai gaseai cite o floare presata care-si impregnase culoarea, polenul, in pagini.

o imagine la care tin pentru ca e printre putinele imagini misto care mi-au iesit intr-o vara intreaga si pe care am intitulat-o "luni, cu motani si pisici, dimineata" in ideea unor titluri de pe blogul hobbitului :)

2 comentarii:

prudence spunea...

e ex-ce-len-tă, ce să mai. am amu-ţit cât de fain e realizată, ce impact are, ce joc de reflectări. despre pisic, ce să mai zic, ute şi tu la el.
ufufuf, hop şi eu ici, un pic, la 5 jumate dimineaţa. de miercuri. fără pisici. fără motani. doar scrieri. şi apropieri de unii oameni. unii.

Anonim spunea...

bre,n-ai o chestie mai putin elitista sa pot comenta si eu?
aaa...vreau sa dau referatul.imi dai o adresa de email?:)